حرکت به سمت تکنولوژی و سرمایهگذاری روی آن نیاز امروز جامعه ماست؛ اما این حرکت باید چابک، مطمئن و با نگاه به آینده باشد. چند سالی است که کسبوکارهای نوپا رشد چشمگیری در صنایع کشورهای توسعهیافته و در حال توسعه داشتهاند. در کشور عزیزمان، ایران، کسبوکارهای نوپا توانستهاند قواعد بازی بازارهای سنتی را برهم زنند که این موضوع سبب افزایش سطح زندگی مردم کشورمان شده و همچنین پارادایمهای جدیدی را در بازار کشور نهادینه کرده است. ما در «موسسه مطالعاتی سپید» با مدیریت توسعه کسبوکارهای نوپا، سعی در کمک به کارآفرینان عزیز داریم تا قدمی در جهت آبادانی هرچه بیشتر ایران سربلندمان برداریم. موسسه سپید علاوه بر حمایتهای خود در جهت رشد کسبوکارهای شما، به صورت مستمر آموزشهای مفیدی را ارائه خواهد داد و در این مسیر همواره در کنار شما است.
ما در سپید به شما کمک خواهیم کار تا در بهترین مسیر برای رسیدن به هدفتان قرار بگیرید. مشاوران ما با صرف زمان زیاد، به بهترین مدلها برای رشد کسبوکارهای نوپا رسیدهاند و آمادهاند تا این دانش را در اختیار کارآفرینان قرار دهند. با قرارگیری در مسیر مشاوره و همراهی سپید، غلبه بر چالشهای کسبوکار شما میسر شده و روند هموارتری تا رسیدن به هدف خود خواهید داشت. بر این اساس، مشاوره سپید بیشتر در جهت استراتژیهای ورود به بازار، هک رشد، بوم مدل کسبوکار و سایر موارد مورد نیاز رشد یک کسبوکار است.
حرکت به سمت تکنولوژی و سرمایهگذاری روی آن نیاز امروز جامعه ماست؛ اما این حرکت باید چابک، مطمئن و با نگاه به آینده باشد. چند سالی است که کسبوکارهای نوپا رشد چشمگیری در صنایع کشورهای توسعهیافته و در حال توسعه داشتهاند. در کشور عزیزمان، ایران، کسبوکارهای نوپا توانستهاند قواعد بازی بازارهای سنتی را برهم زنند که این موضوع سبب افزایش سطح زندگی مردم کشورمان شده و همچنین پارادایمهای جدیدی را در بازار کشور نهادینه کرده است. ما در «موسسه مطالعاتی سپید» با مدیریت توسعه کسبوکارهای نوپا، سعی در کمک به کارآفرینان عزیز داریم تا قدمی در جهت آبادانی هرچه بیشتر ایران سربلندمان برداریم. موسسه سپید علاوه بر حمایتهای خود در جهت رشد کسبوکارهای شما، به صورت مستمر آموزشهای مفیدی را ارائه خواهد داد و در این مسیر همواره در کنار شما است.
ما در سپید به شما کمک خواهیم کار تا در بهترین مسیر برای رسیدن به هدفتان قرار بگیرید. مشاوران ما با صرف زمان زیاد، به بهترین مدلها برای رشد کسبوکارهای نوپا رسیدهاند و آمادهاند تا این دانش را در اختیار کارآفرینان قرار دهند. با قرارگیری در مسیر مشاوره و همراهی سپید، غلبه بر چالشهای کسبوکار شما میسر شده و روند هموارتری تا رسیدن به هدف خود خواهید داشت. بر این اساس، مشاوره سپید بیشتر در جهت استراتژیهای ورود به بازار، هک رشد، بوم مدل کسبوکار و سایر موارد مورد نیاز رشد یک کسبوکار است.
با توجه به هدف مزبور و همچنین آگاهی از میزان فعالیت و آگاهی ساتا از فعالیتها و اکوسیستم استارتاپی ایران، لازم است برنامه اجرایی در دو مسیر طرحریزی شود؛ این دو مسیر شامل برنامههای اجرایی درونسازمانی و برنامههای اجرایی برونسازمانی است که در ادامه بیشتر به آنها پرداخته میشود.
هدف از فعالیتهای درونسازمانی بیدار کردن احساس نیاز سازمان به نوآوری و فناوریهای نوظهور است؛ به این معنی که سازمان و افراد ذینفع هم آگاهی بیشتری نسبت به این امور پیدا کنند و هم برای ورود به این حوزه، آمادگی لازم را داشته باشند. به همین منظور، لاین برنامه اجرایی درونسازمانی به سه بخش اساسی تقسیمبندی میشود.
هدف از فعالیتهای برونسازمانی، ایجاد همافزایی با شرکای استراتژیک مؤسسه مطالعاتی سپید از طریق برگزاری رویدادهای استارتاپی آنلاین و حضوری بهمنظور راهاندازی یا توسعهی کسبوکار جدید است؛ به این معنی که سازمانها و یا افراد ذینفع مانند بازنشستگان و خانوادههای محترمشان، استارتاپها و افراد توانمند که نیاز به حمایتهای مالی و معنوی دارند، هم آگاهی بیشتری از این امور پیدا کنند و هم برای ورود به این حوزه، آمادگی لازم را داشته باشند. به همین منظور، لاین برنامه اجرایی برونسازمانی به سه بخش اساسی تقسیمبندی میشود.